مقالات

دسته بندی کفش ایمنی

دسته بندی کفش ایمنی

دسته بندی ها و سبک های کفش ایمنی

هر کفش ایمنی یا چکمه ای که خریداری می کنید باید دارای برچسبی باشد که ویژگی ها، مواد و استانداردهای تست مورد استفاده برای آن کفش خاص را مشخص کند.

بنابراین اکنون  زمان آن رسیده است که دسته یا سبک کفش ایمنی را انتخاب کنید که برای محیط کار و وظایف شغلی شما بهترین عملکرد را دارد.

چکمه های شش اینچی بوت شش اینچی

اینها استانداردهای صنعتی برای چکمه های کار صنعتی هستند. با پوشاندن استخوان مچ پا و ارائه پشتیبانی جانبی خوب، می توان آنها را از تمام چرم یا ترکیبی از چرم و پارچه ساخت. امکان دریافت عایق تا ششصد گرم در چکمه های شش اینچی وجود دارد.

کفش با وزن سبک و راحت

ورزش‌های دو و میدانی حمایت کمی از مچ پا دارند و معمولاً ضد آب نیستند، اما به خوبی نفس می‌کشند و پاهای شما را خنک نگه می‌دارند. این نوع کفش می تواند با پنجه فولادی، آلیاژی یا کامپوزیت برای محافظت عرضه شود.

این دسته از کفش ها بسیار مقاوم در برابر لغزش هستند و هنگام کار بر روی سطوح مسطح داخل ساختمان مانند انبار یا محیط تولید، بهترین استفاده را دارند.

دسته بندی کفش ایمنی

آکسفورد

یک سبک سنتی که معمولاً از چرم ساخته می شود. آکسفورد گزینه‌ای کم‌دوزتر برای کفش‌ های ایمنی ارائه می‌کند.

کفش های آکسفورد در برابر لغزش مقاوم هستند و می توانند پشتیبانی بیشتری نسبت به یک کفش ورزشی داشته باشند.

آنها به طور معمول ضد آب نیستند و برای سطوح مسطح داخلی بهترین هستند. آکسفورد اغلب توسط سرپرستانی پوشیده می شود که به اندازه افرادی که کفش ورزشی می پوشند راه نمی روند.

کفش کوه نوردی

کوهنوردان مشابه کفش‌ های ورزشی ساخته می‌شوند و تنها با گیره بیشتری در زیره آن‌ها ساخته می‌شوند.

کوهنوردانی که به عنوان متوسط ​​طبقه بندی می شوند، معمولاً ارتفاع مچ پا پنج اینچ دارند. آنها با مقداری ساپورت مچ پا راحت هستند.

این کفش برای آن دسته از کارگرانی که در طول روز از فضای داخلی به بیرون رفت و آمد می کنند ساخته شده است و می تواند ضد آب باشد.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =